*****
Canalul de distribuţie al brokerului în industria asigurărilor tinde să capete o greutate anume în business-ul companiilor de profil, mai ales că cei mai mulţi analişti spun că acesta este un lucru firesc, brokerul fiind expresia profesionistului în asigurări care slujeşte clientul şi interesul acestuia mai mult decât compania cu care are contract.
Cei care lucrează pentru departamentele de vânzări directe din companiile de asigurări sunt în general încadrabili în două categorii mari: cei noi, care abia acum desluşesc iţele acestui business, şi cei vechi, care au deja portofolii serioase şi susţin ideea de business personal în acest fel.
Oricare linie de business ar reprezenta, un profesionist în asigurări este indispensabil ca interfaţă între clientul final şi compania de asigurări, iar serviciile sale este important să reflecte o pregătire profesională superioară şi o atitudine deschisă către client. Acest argument rămâne perfect valid şi în cazul transferului spre on-line a departamentului de vânzări, deşi automatizarea procesului de vânzare în acest mod este posibil să nu deservească total ideea de consultanţă sub care se subsumează şi brokerii şi reprezentanţii direcţi ai companiilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu