Printre soluţiile practice pe care asociaţia internaţională le aduce industriei financiare, se numără şi deschiderea de pieţe noi, dar şi extinderea capacităţilor de vânzări prin multiplicarea canalelor de distribuţie (adăugarea de agenţi independenţi, bancassurance şi agenţi care colaborează direct cu angajatorii) sau, după caz, creşterea productivităţii distribuţiei şi prin gestionarea următoarei serii de lideri de business.
*****
Momentul pieţei este evident pentru multiplicarea şi extinderea reţelelor de distribuţie în industria asigurărilor în România, astfel încât profitabilitatea să rămână obiectiv, însă venind în întâmpinarea nevoilor clienţilor de pe toate nivelurile şi din toate nişele, cu nevoi fundamentale de asigurare similare sau speciale, dar cu siguranţă modalitatea de a satisface aceste nevoi trebuind să se adapteze, astfel încât să fie şi eficientă şi eficace.
Din aceste motive, diversificarea canalelor de distribuţie este o necesitate a companiilor de asigurări astăzi, aici şi acum, în România din (post) criză, pregătirea specifică fiecărui canal de distribuţie rămânând foarte importantă, în funcţie de nişa pieţei către care se îndreaptă, toate aceste sugerând prin cele două direcţii de dezvoltare - orizontală şi verticală, adică mai mulţi şi mai buni - trecerea pieţei de asigurări într-o etapă nouă, chiar dacă la început şi în condiţii speciale.
Pe domeniul asigurarilor de sanatate care este oportunitatea pietei?
RăspundețiȘtergerePe fondul desfiinţării unor posturi din spitale şi nevoii constante de a fi sănătos, asigurările de sănătate sunt o necesitate.
RăspundețiȘtergereVoi face o postare pentru a trata subiectul.
Cum să gestionezi riscurile în firmă asociate pierderii sănătăţii angajaţilor?
Ștergerehttp://coexe.blogspot.ro/2017/03/cum-sa-gestionezi-riscurile-in-firma.html