duminică, 10 aprilie 2011

8

 8   la număr. Atâtea sunt trăsăturile esenţiale care se regăsesc la cei mai buni profesionişti în vânzări. Ei ştiu foarte bine unde vor să ajungă, au obiective precise, clare şi asumate în scris. Ei fac tot ceea ce este nevoie astfel încât să finalizeze vânzarea. Ei pot să-şi controleze emoţiile proprii, indiferent de situaţie. Ei pot să dezvolte relaţii pe termen lung cu diverse tipologii de oameni, având abilităţi de relaţionare excelente. Ei au o viziune asupra lumii bazată pe oportunităţi şi posibilităţi, nu pe pericole şi riscuri, emanând constant optimism. Ei au o orientare pentru rezolvare probleme, fiind provocaţi să le descopere şi să le depăşească. Ei sunt stimulaţi şi motivaţi atunci când sunt provocaţi, dovedind în permanent competitivitate. Ei ştiu că succesul în viaţă este deţinut de principiul relaţiilor construite, nu de volumul banilor câştigaţi.

*****

Este evident că ele se regăsesc şi la cei mai buni consultanţi financiari în domeniul asigurărilor. Determinarea lor vine din obiectivele extrem de bine formulate, element care contribuie la spiritul lor constructiv în rezolvarea problemelor şi la starea de optimism pe care o emană în mod constant.

Este foarte important că ştiinţa a ajuns la analiza proceselor şi a reuşit descompunerea acestora în parţi gestionabile, astfel încât şi cel care tocmai a dovedit că este apt de vânzări să deprindă şi partea tehnică şi viziunea particulară a companiei.

Până nu este transpusă în acţiune, toată ştiinţa rămâne lipsită de efecte. Dacă alţii au descoperit, au probat şi şi-au dat "OK"-ul pentru un anume comportament de vânzări, care produce rezultat, atunci partea teoretică nu mai are nevoie de încă un proces atât de îndelungat de regândire şi influenţare a părţilor componente, decât în măsura în care trebuie asimilat.

Deşi există reţete variate şi eficiente, este important ca să existe toleranţă la creativitate, lucru care poate influenţa şi pozitiv procesul de vânzare şi poate genera noi idei care să rezolve probleme actuale, viitoare sau mai vechi şi să confere noi valenţe vânzătorului deja experimentat în aria lui de activitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu