joi, 28 aprilie 2011

"Construiesc echipe"

"Bună ziua, sunt Director de Agenţie şi rolul meu în companie se circumscrie ideii de a construi echipe, ajutându-le să se dezvolte şi să contribuie la un business sănătos în asigurări."
Mi se întâmplă cu regularitate să încep o discuţie de Recrutare, fie de manageri, fie de consultanţi, cu această formulă. Nu încerc să-i câştig prin a mă vinde pe mine, doar le spun cum am ajuns să lucrez în asigurări, cum am reuşit să fac performanţă, cum pot ei să-şi găsească un loc şi un rol important în această industrie şi în mijlocul celor pe care îi conosc sau îi înconjoară.
E o activitate pe care o fac de 10 ani, am văzut cam tot ce se putea întâmpla în această industrie, şi cu bune şi cu rele. Am alături o echipă profesionistă cu care sunt mândru că muncesc pentru a ne îndeplini obiectivele. Ambiţia personală, însă, rămâne peste timp: agenţia mea să genereze New Business peste cu 50% mai mult decât cea clasată după noi, iar în câţiva ani să construiesc agenţii la nivel de regiune şi de ţară. Este provocarea care m-a ţinut activ şi lucid şi când am fost pe podium, dar mai ales când am muncit mai puţin eficient.

*****

Ajung la birou, Asistenta mea a făcut deja cafeaua şi mă alătur celor câţiva ajunşi înainte de 8 la servici. Meciul de aseară, frigul de afară şi sărbătorile dau sens ceştii de cafea aburindă şi fără zahăr. "Ce şut inspirat", "ce discount generos la cauciucurile" şi "ce merită ales ca oraş european de Revelion" aprind şi trezesc spiritele.
Eh, e timpul să ne apucăm de treabă. Încep şedinţele de echipă. Astăzi vreau să fiu în mijlocul echipei de pe locul 2 din tabel. Vreau să ştiu cine e motorul şi cum vor recupera locul deţinut acum o lună. Îmi face bine o echipă dinamizată de obiective frumoase. Managerul i-a provocat la o seară de Karaoke cu consumaţie plătită de el. Cel mai bun va alege câte o piesă pe care o vor interpreta colegii săi. Se pare că această propunere a unuia dintre cei mai buni consultanţi ai agenţiei îi stârneşte pe ceilalţi. Este un viitor manager, o personalitate puternică şi o minte brici. Ziua de ieri a fost una cu eforturi multiple, suntem la jumătatea lunii şi rezultatele încep să apară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu