*****
Iată că timpul petrecut în social media poate să însemne bani câştigaţi şi nu numai timp petrecut pentru entertainment sau socializare. Având un fundament solid academic, ideea se poate dovedi interesantă şi cu potenţial pentru un nou domeniu: investiţii detereminate de social media. Ca şi indicator de investiţie planetar, emoţiile din spaţiul virtual vor fi analizate şi folosite pentru a maximiza randamentele. Încă o modalitate, de această dată ştiinţific fundamentată, de a cuantifica emoţiile în randamente prin social media, care se dovedeşte a fi în acest moment instrumentul prin care lumea se exprimă în ceea ce priveşte emoţiile, mai ales cele legate de bunul mers economic.
Aţi investi în acest tip de fond?
cred ca ar functiona si in Romania un astfel de fond, numai ca promovarea sa se faca in Social Media in general, nu doar pe Twitter asta petru a avea un efect mai mare. Twitter in Romania este in crestere insa o crestere ceva mai lenta. Orientativ poti vedea statisticile pe luna mai aici: http://www.manafu.ro/wp-content/uploads/2011/05/social-media-romania-may-11.png
RăspundețiȘtergereMulţumesc de comentariu şi de link.
RăspundețiȘtergereMenţin subiectul deschis.