luni, 2 mai 2011

Când trebuie să dai telefoane în piaţă rece

Telefoane în piaţă rece este un domeniu care surprinde prin funcţionalitate şi prin lipsa de comoditate

  1. Vorbeşte despre motivele pentru care clientul ar putea să cumpere şi nu atât de mult despre produs
  2. Să-ţi cunoşti foarte bine apelatul dinainte să suni, nu suna nepregătit
  3. Lasă mesaj în aşteptare, dacă este cazul, şi revino cu telefonul pentru a vorbi cu clientul
  4. Mesajul tău să exprime unicitate, să se diferenţieze de orice altceva din piaţă
  5. Să ai o listă cu obiecţii şi cu răspunsul potrivit pentru fiecare
  6. Participă la un roll-play înainte să suni, ascultă înainte să întrebi
  7. Cere recomandări la telefon doar unui client încântat
  8. Nu vorbi despre tine, ascultă-l pe client
  9. Nu pretinde sau presupune o relaţie de prietenie, prezintă-te scurt şi motivează apelul telefonic

*****

Call-center-urile sunt expresia unui business înfloritor în zona telefoanelor în piaţă rece. Principiile şi metodele pe care le folosesc ele pentru a genera bani pot fi împrumutate şi adaptate la orice domeniu. Cu toate acestea, reuşita depinde şi de profilul celui ce le foloseşte şi identificarea acestuia cu Cold Calling.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu