- Vorbeşte despre motivele pentru care clientul ar putea să cumpere şi nu atât de mult despre produs
- Să-ţi cunoşti foarte bine apelatul dinainte să suni, nu suna nepregătit
- Lasă mesaj în aşteptare, dacă este cazul, şi revino cu telefonul pentru a vorbi cu clientul
- Mesajul tău să exprime unicitate, să se diferenţieze de orice altceva din piaţă
- Să ai o listă cu obiecţii şi cu răspunsul potrivit pentru fiecare
- Participă la un roll-play înainte să suni, ascultă înainte să întrebi
- Cere recomandări la telefon doar unui client încântat
- Nu vorbi despre tine, ascultă-l pe client
- Nu pretinde sau presupune o relaţie de prietenie, prezintă-te scurt şi motivează apelul telefonic
*****
Call-center-urile sunt expresia unui business înfloritor în zona telefoanelor în piaţă rece. Principiile şi metodele pe care le folosesc ele pentru a genera bani pot fi împrumutate şi adaptate la orice domeniu. Cu toate acestea, reuşita depinde şi de profilul celui ce le foloseşte şi identificarea acestuia cu Cold Calling.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu