miercuri, 25 mai 2011

Reflecţii despre piaţă şi companiile de asigurări legate de FIAR

"E o diferenţă între cifre şi modul de viaţă. Pentru a se simţi cu adevarat ieşirea din criză, oamenii trebuie să aibă încredere în stabilitatea locurilor de muncă, să îşi poată stabili obiective pe termen lung", a afirmat Rangam BIR, Director General, ALLIANZ-ŢIRIAC. (sursa 1asig.ro)

"Toate pieţele emergente trebuie să analizeze sistemele pe care le au şi să se adapteze rapid. Datele interogate trebuie să fie consistente şi complete în orice moment. De asemenea, trebuie să aibă o imagine foarte clară asupra activităţii proprii pe termen lung şi să utilizeze flexibilitatea noilor produse software pe care le implementează", a afirmat Glenn LOTTERING, Senior Director, EMEA Insurance, ORACLE Corporation. (sursa 1asig.ro)

*****

Aceste două afirmaţii s-au făcut la FIAR şi sunt legate prin calitatea informaţiilor pe care un asigurător este important să o reclame în orice analiză şi forecasting pe care îl face. Se ştie că în industria financiară în general efectele crizei funcţionează cu întârziere, ceea ce confirmă şi datele companiilor prezente la FIAR şi făcute publice.

Piaţa în sine nu înseamnă numerele pe care le gestionează un număr de asigurători în rezultatele lor financiare, iar analiza nevoilor ei este făcută în permanenţă de către agenţi/consultanţi/brokeri, care pot aduce pulsul pieţei către companii, adică acolo unde produsele pot fi customizate pe nevoia respectivă.

O altă problemă este faptul că flexibilitatea în ceea ce priveşte aceste nevoi în asigurări nu este la fel de mare ca-n alte domenii din simplul motiv că nevoile pe care le acoperă industria asigurărilor rămân în esenţă aceleaşi de-alungul timpului şi de cele mai multe ori companiile reorganizează doar la nivel de marketing răspunsul său la nevoia pieţei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu