vineri, 13 mai 2011

Franciza în asigurări

Context:  "Franciza este un model de succes în România, iar reuşita acesteia este garantată de faptul că este testată în timp. Avem deja informaţii că în această toamnă se pregătesc să intre în România grupuri mari pe partea de servicii, dar şi în industria hotelieră" (Constantin ANTON, Preşedinte al Asociaţiei Române a Francizei). Deja există în domeniul asigurărilor o companie de asigurări şi câţiva brokeri de asigurare care oferă posibilitatea francizei.

Condiţii: Experienţă în vânzarea de asigurări şi existenţa unui portofoliu pentru susţinerea afacerii.

Beneficii: exclusivitate teritorială, comisioane atractive, training profesional, promovare, sistemul web-service. tarife mult mai avantajoase pentru contractele de asigurare intermediate.

Paşi: înfiinţarea unei firme de asistent în brokeraj, plata unei taxe de franciză, identificarea unei locaţii, elaborarea un plan de afacere şi semnarea contractului de parteneriat

*****

Franciza în asigurări este percepută de o parte a pieţei ca o modalitate eficientă de a face ceea ce ştii să faci (să vinzi, să faci consultanţă) având beneficiul major al lipsei unei presiuni concertate din partea aparatului managerial, practic fiind condiţionat doar de business-plan-ul agreat iniţial.

Este un instrument care avantajează şi asigurătorul şi interemdiarul prin reducerea şi distribuţia unor costuri şi a unor obligaţii. Singura problemă era în România posibilitatea susţinerii efective a unui astfel de business la nivel micro, etapă peste care s-a trecut.

Franciza este expresia ideală a unui business personal în asigurări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu