joi, 24 martie 2011

Vânzare este naturală

 Lecţii de la unii dintre cei mai mari vânzători din lume. A vinde e natural numai omului.
  1. Vânzarea este mai uşoară când produsul îi face pe oameni să-l cumpere.
  2. Ceea ce vinde cel mai rapid este entuziasmul sincer pentru ceea ce oferi.
  3. Investiţia în cunoaştere are cel mai bun ROI.
  4. Trebuie să faci mai mult decât vânzare, trebuie să faci entertainment.
  5. Să nu vinzi niciodată un produs, să vinzi o viziune.
  6. Vinde clientului potrivit în modul cel mai potrivit şi nu va fi nevoie să-i mai vinzi vreodată.
  7. Vinde, dar fii primul, cel mai entuziast client al tău.
  8. Chiar dacă eşti strălucit, tot va trebui să vinzi.
  9. Dacă ai un canal de vânzare eficient, nu încerca altceva.
  10. E nevoie doar să arăţi bine ca să vinzi. Câteodată 
  11. Studiază-ţi clientul înainte să-i vinzi.
  12. Este foarte util să ai un megafon foarte mare.
  13. Fă-ţi vânzările acolo unde se găsesc clienţi care vor să cumpere.
  14. A vinde nu este fără importanţă, înseamnă a conduce.
  15. Trebuie să continui să vinzi, chiar atunci când timpurile devin dificile.
*****

Să traducem acest colaj pe înţelesul consultantului şi al clientului său:
1. Nevoia financiară specifică identificată corect şi acordată cu tipul de produs potrivit ei face ca vânzarea să fie mai mult o chestiune de setare detalii de cumpărare, nu de vânzare propriu-zisă.
2. Entuziasmul este o caracteristică cel puţin constantă a consultanţilor, bazată pe cunoaşterea în detaliu a nevoilor clienţilor şi a produsului de asigurare specific.
3. Când cunoaşterea produselor şi a tehnicilor de vânzare se face temeinic şi aplicat constant, atunci devine o investiţie pentru carieră.
4. Tehnicile de vânzare vor fi adaptate pe stilul de client şi se va adăuga o abordare relaxată şi pozitivă, toate acestea contribuind la o reţetă cu şanse sporite de succes.
5. Nu vinzi produse, ci oferi soluţii concrete la probleme stringente şi echilibrezi un stil de viaţă liniştit.
6. Prospectarea făcută în cel mai profesionist mod şi abordarea clientului în aceeaşi modalitate duc la micşorarea distanţei dintre un nume şi o poliţă.
7. Când vei cumpăra o asigurare de viaţă, vei putea să vezi şi argumentele pe care nu le-ai învăţat în curs despre produs şi starea clientului. Descoperă pentru tine de ce îţi este necesară o asigurare şi vei putea să ajuţi clientul să facă acelaşi lucru.

Continuarea aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu