John Maxwell lasă loc unei perspective constructive prin care pot fi privite obstacolele. Modelul aplicat domeniului asigurărilor la momentul prezent suportă câteva nuanţe.
Obstacolele creează rezistenţă şi induc maturitate. Faptul că este un moment delicat al pieţei nu poate decât să cearnă forţa de vânzări şi să întărească abilităţile acelor consultanţi care se dedică activităţii şi modelează o abordare înţeleaptă în care beneficiile pentru clienţi să fie obiectivul principal, întrucât business-ul pe termen lung ca viziune va face diferenţa.
Obstacolele redefinesc limitele performanţelor şi facilitează inovaţiile, iar situaţia în care puterea de cumpărare a populaţiei este redusă provoacă oamenii din asigurări să găsească acele soluţii care suprapun nevoile actuale ale clienţilor cu acest aparent obstacol şi activează spiritul antreprenorial amplificându-l în beneficiul tuturor părţilor implicate - o activitate mai voluminoasă şi mai calitativă este expresia ieşirii din spaţiul de confort.
Obstacolele provoacă beneficii neaşteptate şi motivează. Invariabil, motivaţia de a depăşi obstacolele are formă de spirală, ceea ce alimentează focul interior şi-i sporeşte puterea. Beneficiile neaşteptate sunt corelate cu o muncă de înaltă calitate şi cu un interes vădit către beneficiarul final - clientul.
În asigurări, ca şi în orice alt business, cheia abordării obstacolelor rămâne raportarea la obiectivul final al consultantului, visul lui - cum ar zice Maxwell. Preocuparea managerului va rămâne identificarea acelui vis relevant pentru motivaţia de lungă durată a consultantului, dealtfel singura carte câştigătoare a acestui moment perceput dificil al pieţei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu