miercuri, 11 aprilie 2012

Dodecalogul angajatului fericit

Sau despre cum să fii un prestator de servicii fericit la job:


  1. Cunosc Așteptările celor din jur de la mine
  2. Dispun de Instrumente adecvate pentru a-mi presta serviciul
  3. Fac ceea ce știu să fac cel mai bine
  4. Primesc o apreciere pe săptămână
  5. Sunt considerat om
  6. Cineva mă încurajează să ma dezvolt
  7. Am un cuvânt de spus și chiar contează
  8. Munca mea este importantă prin direcția activității companiei
  9. Anturajul este setat pentru calitate
  10. Am cel puțin un prieten bun
  11. De două ori pe an mi se apreciază progresul
  12. În fiecare an se creează oportunități de dezvoltare și învățare

*****

Articolul în care am găsit cele de mai sus se referă la management și la performanța în management. Sunt subiecte mari care se pot întrepătrunde și include reciproc. 

Câte din cele 12 afirmații le recunoașteți a face parte din viața dvs profesională?
Credeți în relevanța lor în contextul oricărei activități în România?


*****


Despre performanță pe acest blog și în postările:
Leading by example
Criteriul anteriorităţii Performanţei
Evaluating performance
Profesionalism vs Autenticitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu