miercuri, 4 aprilie 2012

Perseverență și pasiune - Oameni de asigurări

Când am intrat în asigurări acum ceva ani, am dat după vreo trei luni de activitate în biroului șefului meu de atunci de o carte în care erau trecute experiențe ale unor foarte cunoscuți oameni de asigurări din întreaga lume: povestea lor, recomandările lor, cuvinte înțelepte. Îmi aduc aminte, ca un bun elev al asigurărilor ce eram și sper că am rămas, că am scos de la toți învățăturile lor despre asigurări și despre cariera în asigurări și le-am printat afișându-le prin agenție.
Chiar dacă felul meu de a mă exprima a fost privit puțin interesat de colegi, acesta era expresia unei admirații pentru niște profesioniști recunoscuți în contexte specifice profesionale ca fiind cei mai buni. Era expresia elevului care descoperă în pași mici cum ceea ce scria acolo poate să fie realitate și aici în România.

După câțiva ani petrecuți în domeniu și auzind constant de câteva nume de oameni mari în asigurări în România, am ajuns să fiu și eu curios despre ei... Atunci când șeful, venit din altă companie, povestește cu pasiune despre unul sau despre altul la pauza de țigară, atunci când competiția te recunoaște și formal și informal, atunci când începi să identifici imaginea omului din spatele campaniilor de marketing sau branding personal, atunci începi să crezi că există ceva care provoacă această recunoaștere specifică în piață a unor nume de oameni de asigurări. Este autenticitatea. Fie a unei pasiuni, fie a unei persuasiuni, fie a unei dăruiri absolute.

Expertiza? În cazul multora dintre ei este drumul spre nivelul următor, board-ul. Au fost foarte buni pe ceea ce făceau, iar asta depășea orice alte interese conexe, astfel ajungând chiar să conducă echipe și chiar companii. Într-un domeniu în care pasiunea este cerință de intrare și standard de evaluare, obiectivată în acțiuni, obiective, și rezultate, acești oameni au făcut toate acestea.


*****


Aici ar fi locul în care ar trebui menționați. Dar asta ar deschide mai multe subiecte simultan.
Poate cu proxima ocazie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu