...
8. Eşti cel mai bun şi cel mai frumos dintre consultanţi, iar rezultatele tale din trecut nu fac decât să te recomande. Inteligenţa sclipitoare şi CV-ul sunt aşii din mânecă, ca să îi scoţi la momentul potrivit, trebuie să joci. Acţiunea dă valoare, aşa că vinde!
9. Când ai descoperit un segment de piaţă bun, nu te îndepărta de la el, pentru că el este "cald" şi prin el vei putea ajungi acolo unde vrei.
10. Imaginea ta vinde, uneori mai mult decât tine, aşa că ai grijă de ea.
11. Prospectarea este o activitate continuă, chiar dacă nu vinzi în fiecare zi; este important să ai informaţii cât mai potrivite despre prospectul tău, astfel încât să-ţi maximizezi şansele pe care le vei avea în faţa lui.
12. Găseşte modalitatea ideală de a te face auzit, când e momentul să-ţi probezi profesionalismlui.
13. Segmentarea pieţei este esenţială pentru reuşită, caută-i pe cei care se află în situaţia să vrea şi nu vinde tuturor.
14. Trebuie să acorzi respect şi consideraţie acestei meserii, vânzător, în primul rând tu, iar clienţii te vor aprecia pentru ceea ce eşti.
15. Perseverenţă.
Toate aceste reguli, pe care oameni cu realizări deosebite în vânzări şi business le-au sintetizat şi le-au urmat de-alungul carierei, transpuse în cheie de consultant financiar, se alătură atâtor altora care pot fi concluzia unui training, pot fi discursul fulminant la conferinţa de vânzări, pot fi atâtea alte lucruri prin care ele să poarte valoarea experienţei celui care le rosteşte. Toate aceste cuvinte nu au nicio valoare, însă, dacă ele nu comandă acţiunea. Caută acele cuvinte care pot stârni focul în tine, acele sintagme care îţi aprind imaginaţia şi simţurile, acele atitudini care modelează caracterul.
Cuvinte frumoase vor fi, iar cei care vor putea să le creeze, de asemenea. În business, este importantă acţiunea şi cum este ea direcţionată. Acţionează!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu