Atâta vreme cât semnale interne şi internaţionale transmit constant mesajul că vom simţi criza încă o perioadă de timp imposibil de definit în contextul părerilor experţilor, nevoia de certitudine devine mai importantă ca oricând.
Din punct de vedere financiar, pentru fiecare dintre noi, antreprenori sau nu, este relativ dificil să construim planuri care să acopere o perioadă de timp mai mare de 2-3 ani.
Cu toate acestea, domeniul asigurărilor de viaţă oferă o alternativă eficace şi eficientă a gestionării riscurilor financiare major prin transferul acestor riscuri către asigurători, mecanism care vine cu o serie de beneficii, printre care cel mai important este garanţia dată de un contract de asigurare de viaţă bine conturat şi de un sistem de verificare a asigurătorilor extrem de exigent.
Indiferent de mobilitatea forţelor de vânzări din asigurări şi de un context sau altul, riscurile financiare acoperite prin poliţele de viaţă există, iar siguranţa pe care o are clientul în perioade de incertitudine devine un argumet de vânzare principal, care produce efect tocmai prin contextul macroeconomic în care ne aflăm şi care ne forţează să ne reconfigurăm nevoile şi interesele, dar mai ales comportamentul financiar.
Despre un comportament financiar adecvat oricărei perioade - aici (Obiceiul de a gestiona banii).
Soluţii există. De obicei profesioniştii din domeniu vă pot îndruma cel mai bine. Nu ezitaţi să întrebaţi!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu