vineri, 16 septembrie 2011

Angajăm... Pe cine?

Un studiu privind tendinţele în domeniul recrutării, realizat de compania Trenkwalder, relevă faptul că în perioada următoare companiile care caută angajaţi nu se mai mulţumesc să ocupe locurile pur şi simplu, ci caută persoanele care sunt potrivite şi care au un înalt nivel de calificare, astfel încât compania să beneficieze în profit de expertiza noilor angajaţi (aici articolul).
Şi, deşi sunt destul de rari, companiile nu vor mai face rabat la calitate: experienţă şi pregătire.

*****

Perioada de recesiune a scos la iveală o serie de probleme în managementul multor business-uri, şi un aspect important este factorul uman. Departamentul de Resurse Umane are sarcina de a căuta şi de a aduce în companie acel personal calificat şi care să producă plus valoare transformată în primul rând în profit, iar pentru angajaţii deja existenţi îşi asumă sarcina evaluării corecte şi exhaustive şi luare de decizii potrivite: specializare prin traininguri sau alte forme ori "the high way".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu