marți, 5 octombrie 2010

Pregătire

Pregatirea în consultanţă, cu toate că devine tautologic, este un aspect definitoriu, cu atât mai mult cu cât pot apărea oportunităţi de discuţie care ne pot surprinde. Piaţa este în schimbare, clienţii pot fi foarte sofisticaţi, compania generează campanii, astfel că pregătirea ţine de o constantă în activitate.

Apare necesitatea alocării unui timp de pregătire în managementul timpului şi al activităţii, însă şi găsirea acelei variante care să fie cea mai eficientă şi aplicată situaţiei de pregătire. De obicei, lucrurile se echilibrează prin training specializat sau prin revenirea la un material de curs. Există situaţii pe care Consultantul le poate întâmpina şi pot necesita o altă abordare, fie training externalizat, fie o situaţie de coaching personalizat.
Intervine, însă, şi situaţia în care, fie dintr-o carenţă de pregătire, fie din dorinţa de aprofundare, există nevoia de pregătire mult mai sofisticată, care trece chiar de soft skills sau ceea ce poate rezolva un training. Se poate dovedi a fi o situaţie care cere soluţie de mentorship, care înseamnă un proces mai intens, ca nuanţă, dar mai simplu în procedură. Aceste soluţii sunt, de obicei, găsite în companie, rareori fiind cazul găsirii acestei rezerve în afara sistemului.

Nevoia de Pregătire devine, în Consultanţă, un stil de viaţă, o modalitate de interacţiune, o percepţie asupra a tot ceea ce se întâmplă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu