Oportunitatea are sens ca termen în momentul în care experienţa gestionează procesul, iar intuiţia cumulează valoare unei situaţii punctuale. Activităţile au o anumită cadenţă şi rezultatele lor sunt predictibile prin prisma repetitivităţii, proces macro care suportă schimbări în activităţi şi îmbunătăţiri în rezultate prin modificări în calitate, volum şi element de noutate.
O fluctuaţie a pieţei, apariţie unei nişe, situaţie nouă politică şi socială, sunt contexte macro care pot crea oportunităţi şi în micro, la beneficiarul de drept, Consultantul. Traducerea oportunităţii în acţiune concertată este o rutină de zi cu zi a Consultantului şi nu ar trebui să ridice probleme majore.
Aspectul care poate fi interpretat doar ca nuanţă este acela că oportunitatea se poate crea şi, cu această afirmaţie, se adaugă diferenţierea notabilă între oportunităţi şi Oportunităţi.
(test)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu