miercuri, 2 mai 2012

Stilul de viață al Consultantului Financiar

M-am gândit mult cum să formulez acest post, proiectat să dea o imagine coerentă și realistă asupra colegilor cu care lucrez și a viitorilor colegi din echipa mea în ale Consultanței Financiare.

Mi-ar fi extrem de simplu să-i descriu pe câțiva dintre ei și să iau ce este mai bun de la fiecare și astfel să generez un cumul de elemente care să reprezinte melanjul ideal de criterii și caracteristici tehnice privitoare la acest tip de profil.

Cu toate acestea, ceea ce voi face acum este să pun pe masă ceea ce pot eu să fac pentru acești viitori colegi și ceea ce deja fac pentru o parte din cei cu care deja muncesc, dar și ceea ce am făcut pentru alte echipe pe care le-am construit.

Mai întâi, în majoritatea timpului eu voi fi Coach-ul tău personal, sprijinindu-te să ajungi să descoperi pârghiile prin care poți crește în cunoștințe tehnice, în atitudine pro-activă, în abilități de interacțiune cu oamenii și în obiceiuri de comportament, care să construiască profesionistul și omul care vrei să devii. În restul timpului voi fi cel care răspunde pentru tine celor care ne-au pus la îndemână contextul în care ne-am întâlnit, voi Managerul tău.

Te asist în procesul de pregătire, de la Training specific pe proces la Training pe abilități, dar și la prezența în teren alături de tine în fața clienților. Te asist în relația cu asigurătorul care ne pune la îndemână instrumentele de a ne face business-ul prin funcția de Trainer.

De cele mai multe ori, îți voi cere mai mult decât crezi că poți duce.
De cele mai multe ori, te voi provoca să te autodepășești.
De cele mai multe ori, îți voi testa motivația și drumul.
De cele mai multe ori, pentru că în restul timpului vom căuta modalități prin care să avem soluții, mai multe, pentru a realiza aceste solicitări.

Mă preocupă detaliul, iar lucrul bine făcut va fi și preocuparea ta, astfel încât calitatea va fi obiectiv și mod de lucru în același timp.


*****


Despre Consultanții Financiari, ai putea citi și:
Consultanţi Financiari de Carieră
Consultanţă Financiară prin asigurători... de ce?
Motivaţii ale Consultanţilor în asigurări



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu