Poate că aglomerarea de informații și situații la care suntem expuși sau ne expunem zilnic face ca în mod empiric centrul de comandă să intre într-o zonă de confort al abilității de a lua decizia doar pe baza intuiției. Poate pe acest lucru se bazează și marketingul de azi. Senzația vinde, știam asta de ceva vreme. Dar că senzația, sentimentul cumpără, poate fi o descoperire interesantă.
Ca vânzător, ești inevitabil legat de acest aspect, viitorul tău client va fi entuziasmat de cel puțin un lucru din tot procesul de vânzare prin care treceți împreună. Iar, ca și client, vei fi mai dispus să participi la proces, dacă știi că vânzătorul caută să-ți stimuleze ego-ul, să zicem. Devine deja un criteriu pentru anumiți clienți, cât de bun e vânzătorul este mai important decât nevoia de produs care este identificată, iar companiile care sunt în competiție în fața ta au deja nivele similare de calitate și servicii.
*****
“Habit, The 95% of behavior marketers ignore”, Marin Neale. Articol despre, aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu