luni, 13 septembrie 2010

PRIORITATE

Prioritatea este elementul care leagă necesitatea de asigurare a clientului de Contractul de asigurare pentru că există mai multe necesităţi (la o examinare atentă şi corectă din partea consultantului), iar clientul pune degetul pe cea mai mare, pe cea mai stringentă, pe cea mai urgent/relevantă, în jurul căreia se construieşte soluţia potrivită.

Identificarea acestei priorităţi nu se face mereu prin metoda cea mai eficientă, drept urmare apărând sincope în hotărârea clientului pentru a analiza soluţia găsită de consultant. Există însă şi situaţii în care toate regulile sunt respectate şi procesul de consultanţă îşi urmează cursul natural, însă intervine o cauză externă şi stopează tot. În oricare dintre situaţii este important să păstrezi relaţia cu clientul tău. Relaţia poate fi benefică pe termen mediu şi lung, transformându-se în recomandări bune, esenţa unui business de consultanţă financiară de bună calitate şi cu perspective de creştere sănătoasă.


Prioritatea consultantului este relaţia, construcţia şi dezvoltarea ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu