miercuri, 1 septembrie 2010

Disciplina

Sunt bun, sunt un expert în domeniul meu, sunt un nume în piaţă, am dovedit că pot face faţă oricăror provocări în spaţiul meu de expertiză, am dus lucrurile la un alt nivel în compania mea.
Prin urmare, mă vor cauta ei, clienţii sau partenerii de business.

O axiomă îndeobşte recunoscută ca fiind greşita şi neproductivă, cu atât mai mult neperformantă. Business-ul înseamnă, printre altele, mai ales în consultanţă şi mai ales în domeniul financiar, în această perioadă, Disciplină. Disciplina de a face tu primul pas.

Disciplina presupune repetitivitate în privinţa unui set de acţiuni şi eficientizare în dreptul fiecărei activităţi, şi este asimilabilă prin valorile care-ţi guvernează viaţa. Rutina este înţeleasă aici ca actul care produce valoare, deci este motivată interior şi exterior.
Disciplina iţi deschide oportunitatea performanţei prin analiză şi ajustare a expertizei.

Platitudini... Mai mult sau mai puţin.
Faci cunoştinţă cu domeniul consultanţei financiare în asigurări, iar lucrurile pe care ţi le livrează sistemul şi managementul încă nu au prea mult sens. Ştii însă că funcţionează, pentru că îi vezi pe cei care au succes şi care îţi pot împărtăşi din experienţă, acum în criză financiară, cu efecte directe asupra activităţii tale. Suportul companiei şi al team-leader-ului produce un efect combinat de motivaţie şi viziune asupra acestui business. Începi să vezi un drum, începi să gândeşti un business, îţi reaminteşti cum se visează. Şi poţi visa din nou cu rutina visului pe care îl doreşti realizat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu