Angajamentul comportă în această activitate câteva nuanţe care se armonizează într-un tot fascinant. Angajamentul faţă de mine ca şi Consultant, faţă de Companie, faţă de Client şi se traduce printr-o calitate a muncii prestate, angajând criterii de performanţă precise şi relevante în toate aceste relaţii. Eu voi fi cel care aduce valoare prin activitatea mea, iar Compania îmi va răsplăti efortul financiar şi profesional, Clientul va beneficia de un serviciu de consultanţă de calitate.
Angajamentul este un aspect greu de menţinut în condiţiile unei motivări în scădere sau formulate pe considerente eronate sau nefondate. Cu siguranţă colectivul este un factor de reper şi referinţă în contextul angajamentului, chiar în momentul în care unul din aspecte (angajamentul faţă de sine, companie, client) tinde să iasă din echilibru în defavoarea celorlalte.
Motivaţional vorbind, angajamentul prezintă forţă la nivel personal în momentul în care este certificat scriptic (contracte, jurnale, etc.) şi abia la un nivel superior de prezenţă (înţeleasă ca implicare) poate avea impact ca gentlemen agreement.
Când ţi-ai luat ultima dată angajamentul durabil faţă de tine?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu