Principiul nu este nou (liftul), într-o postare anterioară am mai făcut referire la el în forma prezentării personale și a serviciilor în scopul atragerii unei întâlniri de vânzare.
De altfel, unul dintre cei mai buni vânzători pe care îi cunosc în România, cu încasări lunare de cel puțin o sută de mii de euro - da, e posibil în România zilelor noastre - povestea cum a fost el recrutat în vânzări:
Printr-o recomandare a ajuns CV-ul în mâinile viitorului lui manager, care l-a sunat și l-a programat a doua zi la interviu. Era student și căuta de muncă. Desfășurarea interviului a decurs de la primul îndemn care suna cam așa: "Dă pe goarnă!", desigur, cu șocul de rigoare.
Poate că se aplică și aici principiul pe care îl găsim răutăcios anunțat și afișat prin unele birouri: Vizitele scurte sunt cele mai plăcute! și cele mai eficiente, aș adăuga eu. Mai ales pentru oamenii de vânzări. Dacă este în stare să producă chimia vânzător-client în primele 60 de secunde, atunci candidatul este unul potrivit.
De aplicat!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu