miercuri, 5 decembrie 2012

Frauda în asigurări

Într-o postare mai veche, făceam referire la ideea că asigurările sunt un business serios și în care etica profesională trebuie să fie ireproșabilă, mai ales că promisiunile asumate contractual de către asigurători trebuie ținute față de clienți.

A apărut o informație conform căreia niște studii relevă faptul că motivațiile pentru fraudele în asigurări pot fi legate de intenția de a ajuta un prieten care a avut o daună, dar și faptul că există rețele specializate în acest tip de practici și cu care asigurătorii poartă o luptă nu neapărat surdă.

Dar ce te faci când un client cu care ai o colaborare strânsă de ceva timp și care are o daună, dar care nu se găsește in situațiile descrise de condițiile contractuale? El vrea să fie despăgubit pentru că este client de atâta vreme, tu nu poți să-i dai dreptate întrucât contractul nu-ți dă voie.

Fraudă nu poți să faci întrucât legea este aspră și îți pierzi locul de muncă, de multe ori cu interdicția de a mai lucra în domeniul financiar tot restul vieții.

Relația însă te vei lupta s-o păstrezi, explicând tot ceea ce ține de tine în legătură cu situația respectivă și cum poți preîntâmpina pe viitor o situație similară. Este puțin dificil să te descurci cu frustrarea clientului tău, fără să ai cum s-o rezolvi în favoarea lui în asemenea situație. Dar nu imposibil. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu