Aspectul cel mai dificil de gestionat în perioada aceasta de informaţii cu impact negativ asupra pieţei financiare este de fapt cum folosim aceste informaţii în viaţa de zi cu zi, mai precis prin ce filtru le trecem şi cum le folosim.
Departe de a fi o analiză a pieţei de consultanţă financiară, nu putem trece cu vederea că cei mai mulţi consultanţi primesc obiecţii şi reţineri, cele mai multe, legate de faptul că nu mai există bani. Percepţia în general poate sublinia faptul că însăşi ideea de întâlnire pentru consultanţă financiară este desuetă, din această perspectivă. Astfel că, dacă totuşi întâlnirea are loc, discuţia va fi una care se va purta pe poziţii de forţă, din care de cele mai multe ori prospectul câştigă şi consultantul pierde.
Potenţialii clienţi au nevoie în principiu de o orientare corectă şi onestă pe care să o câştige la întâlnirea cu consultantul în ceea ce priveşte industria financiară, după care este dispus să discute despre el şi despre ideea de a pune bazele unei strategii financiare personale, cu ajutorul consultantului şi a experienţei acestuia.
Desigur, Consultanţă Financiară presupune un spectru foarte larg de subiecte financiare atinse în cadrul unei discuţii, şi nu doar reduse la soluţii de asigurare care rezolvă doar nişte riscuri financiare majore. În esenţă, o consultaţie financiară printr-un consultant financiar care colaborează cu o companie de asigurări poate stabili fundamentele esenţiale ale unei planificări financiare personale eficiente şi eficace pentru simplul motiv că ajută la identificarea corectă a unor nevoi financiare şi la prioritizarea acestora şi contribuie la construirea unor soluţii de asigurare care ţin cont de aceste elemente.
Mai mult, experienţa companiilor de asigurări este un element important care certifică o anumită expertiză şi poate reprezenta în multe cazuri o garanţie în avans a calităţii serviciilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu