Piaţa asigurărilor este în fierbere pe subiectul Reformei Sănătăţii în România, deşi în anii de după Revoluţie în care s-a menţionat despre acest aspect nu s-a întâmplat nimic.
O parte din companiile de asigurări care au venit de afară în România au avut ca ţintă pensiile private şi reforma în Sănătate. Au trecut mulţi ani în care aceste lucruri au întârziat să apară, iar asigurătorii şi-au orientat business-ul principal către alte direcţii, asigurări de viaţă, asigurări generale, etc. Există semne că lucrurile sunt pe cale să se întâmple, mai mult, companiile au pornit pe cheltuiala lor educarea publicului şi generarea unor curente de opinie.
De asemenea, oportunitatea legată de Reforma în Sănătate este o şansă în plus pentru intermediarii în asigurări să îşi îmbunătăţească veniturile în mod substanţial. Poate că în această idee CSA a impus şi implementat profesionalizarea forţelor de vânzări.
*****
Printre informaţiile care ţin de marketing, puteţi găsi şi câteva utile aici.
.........
RăspundețiȘtergere