luni, 14 februarie 2011

Profit din criză

Există multe feluri de a face business şi prin el de a genera profit care implică principiul vaselor comunicante, când există ieşiri într-o parte, se constată intrări în altă parte. Criza a reactivat şi revigorat câteva idei de business şi câteva domenii care în condiţii de "ne-criză" funcţionau ele însele ca soluţii de criză localizată parţial la un caz identificat ca individual.

Un amplu articol despre Managerii Falimentelor subliniază aspectul că există viaţă financiară după criză, ba chiar şi în criză, şi se poate ca anumite domenii să producă profit în creştere în această perioadă. De asemenea, un exemplu clasic de a genera profit din pierdere se regăseşte pe piaţa Forex, unde poţi paria pe scădere, şi poţi câştiga.

Pariul pe pesimism în asigurări în România ar putea însemna că firmele de asigurări, monitorizate eficient de către CSA până acum, să-şi poată ajusta viziunea asupra business-ului propriu astfel încât comentariile şi afirmaţiile făcute despre această industrie să sublinieze şi să urmărească interesul clientului, principalul beneficiar al acestui sistem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu